Treningi grupowe

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Marzysz o jędrnych pośladkach? Podziwiasz latynoski za ich krągłe kształty? Jeśli tak, musisz spróbować tych zajęć . Trening wzmacniający, ukierunkowany na ujędrnienie i podniesienie mięśni pośladkowych.

Brazylijskie BOOM BOOM to połączenie tańca z treningiem ukierunkowanym na pracę mięśni pośladków oraz redukujący i rozbijający cellulit. Ćwiczenia wzmacniające, dzięki którym pośladki staną się jędrne i lekko się uniosą. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.

BODY JUMP

Jest idealną formą aktywności dla wszystkich, którzy od ćwiczeń oczekują maksymalnej efektywności. Trening na trampolinach to zajęcia typu fat– burning, czyli intensywnie redukujące tkankę tłuszczową. W rytmie dynamicznej, aktywizującej muzyki spalimy zbędne kalorie już po 20 minutach ćwiczeń. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program ćwiczeń jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała, wzmacniając przy pomocy trampoliny (BODY JUMP) lub innych przyrządów (JUMP GYM) biodra, uda, brzuch i pośladki. Kluczem do sukcesu jest niezwykły dynamizm ćwiczeń, który podnosi nasze tętno do poziomu, na którym organizm swobodnie przechodzi do redukcji zbędnych wałeczków tłuszczu. Ćwiczenia na trampolinach nie obciążają stawów ani kręgosłupa.

 

CARDIO PŁASKI BRZUCH

Chcesz pochwalić się płaskim brzuchem? Mamy coś specjalnie dla ciebie! Ćwiczenia na płaski brzuch to najlepszy sposób na pozbycie się obwisłej skóry i szpecących wałeczków. Aby móc pochwalić się płaskim brzuchem, nie wystarczy bowiem przestrzeganie najskuteczniejszej nawet diety. Konieczne jest również wykonywanie odpowiednio dobranych ćwiczeń modelujących angażujących mięśnie brzucha. Warto pamiętać, że jeśli mięśnie brzucha znajdują się pod warstwą zbędnej tkanki tłuszczowej, efekt ćwiczeń na płaski brzuch będzie niewystarczający. W takiej sytuacji na treningach należy skupić się przede wszystkim na ćwiczeniach kardio (wytrzymałościowych), które stanowią podstawowe narzędzie treningowe do walki z niechcianym tłuszczem.

 

TRENING OBWODOWY

Ćwiczenia wykonuje się jedno po drugim bez żadnego odpoczynku. Odpoczynkiem jest jedynie moment przejścia z jednej maszyny na drugą. Każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Po wykonaniu całego obwodu następuje przerwa. W treningu obwodowym wykorzystuje się p ćwiczenia siłowe, anaerobowe i aerobowe (bieg w miejscu czy też skakanka), można wkomponować także ćwiczenia izolowane. Trening obwodowy łącząc typowy trening siłowy z elementami cardio daje organizmowi różnorodne korzyści. Największą zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność i możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb. Oprócz tego trening ten przeciwdziała osteoporozie i procesowi starzenia się, pomaga schudnąć, rzeźbi masę mięśniową, poprawia wytrzymałość, kształtuje wszystkie główne grupy mięśniowe, mimo ciągłego wysiłku nie powoduje ogólnego przeciążenia mięśni. Dzięki treningowi obwodowemu twoje ciało stanie się atrakcyjne,szczupłe, zdrowe i wysportowane.

 

GAB60

Już nie musisz się zastanawiać, jakie wybrać zajęcia w klubie fitness, aby osiągnąć jak najlepsze rezultety.GAB60 to trening, który wymodeluje ramiona, wysmukli uda, wyrzeźbi mięśnie brzucha i spali tkankę tłuszczową. Każdy trening przeznaczony jest na inną partie ciała, na każdych zajęciach wykonujemy ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz ćwiczenia cardio. Systematyczny trening, podzielony na partie ciała, wykonywany niezmiennie przynajmniej przez 4 tygodnie przynosi najlepsze rezultaty. Trening GAB60 to bardzo intensywny ćwiczenia cardio, ćwiczenia modelujące mięśnie brzucha, nóg i ramion. Ćwiczenia wykonujemy z hantlami, sztangami, piłkami, taśmami lub po prostu bez sprzętu.

 

TRENINGI PROZDROWOTNE

JOGA

To system ćwiczeń, który prowadzi do zdrowia, dobrej kondycji, wewnętrznego spokoju i harmonii. Na jodze wykonujemy asany, czyli gimnastyczne pozycje jogi , które wzmacniają, rozciągają i oczyszczają ciało. Wykonujemy znane każdemu z nas ćwiczenia np. skłon do przodu, skręty czy siad rozkroczny, które trzeba było wykonywać od najmłodszych lat na lekcjach wychowania fizycznego. Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Właściwa praktyka prowadzi do wewnętrznej równowagi, ciało sztywne i napięte rozciąga się i rozluźnia, ciało zbyt rozluźnione wzmacnia się. Osoby nerwowe uspokajają się, osoby depresyjne, joga energetyzuje i pobudza.

 

 

PILATES

Pilates to trening całego ciała, w skład którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i treningiem siłowym. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Pilates jest także przeznaczony dla osób, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Zwiększa siłę mięśni niemalże całego ciała, a w szczególności mięśni brzucha, ponieważ właśnie mięśnie tej części ciała są w centrum zainteresowania, a także pleców i pośladków, ponadto pilates wzmacnia mięśnie dna miednicy. Pilates został wymyślony głównie z myślą o osobach, które mają kłopoty z kręgosłupem, wzmacnia mięśnie stabilizujące i podpierające kręgosłup oraz inne mięśnie, dzięki którym pozycja kręgosłupa jest stabilna. Pilates pomaga w korekcji połączeń między kością biodrową a kręgosłupem. Dzięki temu sylwetka jest wyprostowana i osiąga się stabilną postawę. PILATES wyrzeźbi smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku.

 

SENIOR FIT

Aktywni seniorzy mogą w pełni korzystać z życia i na długo pozostawać sprawni fizycznie i intelektualnie. Zajęcia ruchowe przynoszą seniorom takie same, a niekiedy nawet większe korzyści zdrowotne niż osobom młodym. Zajęcia trwają około godziny i rozpoczynają się kilkunastominutową rozgrzewką, która ma na celu przygotowanie mięśni i stawów do wzmożonego wysiłku. Część główna to ćwiczenia z przyborami (np. hantle,gumy,obręcze, piłki różnej wielkości), ćwiczenia wzmacniające i rehabilitacyjne na piłkach lub matach ) oraz ZUMBA GOLD, podczas której nauczysz się podstawowych kroków tanecznych lub przypomnisz je sobie łącząc taniec z ćwiczeniami Spotkania najczęściej kończą ćwiczenia relaksacyjne, oddechowe i rozciągające. Wszystkie układy i programy wykonywane są przez uczestników zajęć przy muzyce, w jej rytmie lub z muzyką w tle. Regularne ćwiczenia usprawniają pracę wszystkich układów i narządów. Wzmacniają układ kostny, poprawiając uwapnienie, co zapobiega osteoporozie. Zwiększają zakres ruchomości w stawach, dlatego łatwiej wykonuje się codzienne czynności. Zapewniają poprawę krążenia krwi, dzięki czemu mięśnie są lepiej dotlenione i sprawniejsze, dlatego skuteczniej podtrzymują kręgosłup.

 

             TRENINGI DLA MEŻCZYZN

         GLADIATOR

              RUNMAGEDDON

Specjalistyczne treningi dla mężczyzn pod okiem zawodnika kulturystyki i instruktora boksu. TRENING GLADIATORA to trening siłowy, boks oraz street workout!

Program ćwiczeń rozłożony jest na 3 dni w tygodniu po 60 minut i został ułożony specjalnie dla mężczyzn, którzy nie chcą ćwiczyć tylko i wyłącznie na siłowni lub grać w piłkę na boisku. Każde zajęcia poprzedza specjalistyczna rozgrzewka, przygotowująca aparat ruchu, układ krążenia i system oddechowy do zwiększonego wysiłku. Tydzień treningowy rozpoczynamy w poniedziałek od cross boksu, który dostosowany jest do wieku i umiejętności ćwiczących. Poruszanie się krokiem bokserskim, wyprowadzanie ciosów, powrót do gardy – podstawowe sekwencję pozwalają na pierwsze ćwiczenia w parze, wymianę ciosów, bloki, uniki. Trener przeprowadzi nowicjusza dość szybko przez początki, będzie zwracał uwagę na błędy, będzie wiedział kiedy przejść do kolejnego etapu. Po kilku miesiącach zaczniesz już jako tako boksować. Środa to ćwiczenia typowo siłowe, które mają wiele zalet. Dzięki nim można wyrzeźbić piękną sylwetkę, rozbudować masę mięśniową oraz zwiększyć siłę. Dobór odpowiedniego systemu ćwiczeń zależy od celu, jaki pragniemy osiągnąć. Przygotowany przez prowadzącego pełny zestaw ćwiczeń, ilość serii i powtórzeń dostosowany jest do możliwości fizycznych i umiejętności każdego ćwiczącego. Zmiana ćwiczeń i obciążeń następuje w miarę uzyskiwanych postępów. W piątek wykonujemy trening obwodowy, który polega na tym, że wszystkie ćwiczenia wykonuje się jedno po drugim bez żadnego odpoczynku. Odpoczynkiem jest jedynie moment przejścia z jednej maszyny na drugą. Każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Po wykonaniu całego obwodu następuje przerwa.

 

 

 

 

BJJ to sztuka walki wywodząca się z judo i zapasów. Wzbogacona jest o techniki, które umożliwiają powalenie przeciwnika na ziemię i uzyskanie nad nim całkowitej kontroli poprzez zablokowanie jego ruchów. W tym celu stosuje się dźwignie, duszenia i chwyty unieruchamiające. Celem walki jest przejęcie kontroli nad przeciwnikiem poprzez zadawanie mu kontrolowanego bólu (dźwignie) bądź pod groźbą utraty przytomności – z bólu lub od duszenia. Walka w brazylijskim jiu-jitsu odbywa się głównie w parterze. Taktyka polega na sprowadzeniu przeciwnika do parteru, unieruchomieniu go i wykonaniu techniki kończącej – dźwigni bądź duszenia, zmuszającej przeciwnika do poddania się bądź pozbawiającej go przytomności. Zawodnicy brazylijskiego jiu-jitsu walczą w zwarciu, co dodatkowo utrudnia ich przeciwnikom wykonywanie uderzeń.

JIU JITSU

 

TRENINGI DLA DZIEWCZĄT

DANCE NO NAME

 

Zajęcia taneczno - fitnesowe DANCE NO NAME dla dziewcząt w wieku 13-18 lat.Tańce i ćwiczenia muzyczno- ruchowe są atrakcyjną i lubianą formą aktywności ruchowej wśród dzieci i młodzieży. Taniec  kształtuje sprawność motoryczną, prowadząc do harmonijnego rozwoju organizmu. Angażowane są wszystkie partie mięśniowe i stawy, co ma wpływ na poprawę struktury mięśniowej oraz zwiększenie ruchomości w stawach. Rozwijane i doskonalone są zdolności motoryczne takie jak: gibkość, szybkość, skoczność, zwinność i wytrzymałość. Taniec kształtuje przede wszystkim prawidłową postawę. Grupa nie skupia się na jednym stylu tanecznym, łączymy hip hop, jazz, dancehall itp. Dziewczęta uczą się układów choreograficznych, ćwiczeń gimnastycznych, wykonują ćwiczenia rozciągające oraz poznają różne rodzaje treningów fitness.

Nasze kluby

          Białogard            

Grunwaldzka 24a 
 
Koszalin  

      Podgórna 11      

532590115  602436153
fiteska@gmail.com