Treningi grupowe

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Marzysz o jędrnych pośladkach? Podziwiasz latynoski za ich krągłe kształty? Jeśli tak, musisz spróbować tych zajęć . Trening wzmacniający, ukierunkowany na ujędrnienie i podniesienie mięśni pośladkowych.

Brazylijskie BOOM BOOM to połączenie tańca z treningiem ukierunkowanym na pracę mięśni pośladków oraz redukujący i rozbijający cellulit. Ćwiczenia wzmacniające, dzięki którym pośladki staną się jędrne i lekko się uniosą. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.

                     TABATA

Tabata- interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej). ZwiększA wytrzymałość i wydolność organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

 

 

 

                  TRX

 W treningu TRX mięśnie pracują, pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki treningowi w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, wyrzeźbić dowolną partię mięśni. Poziom trudności ćwiczeń można z łatwością kontrolować poprzez zmianę kąta nachylenia ciała względem podłoża.

 

GAB60

Już nie musisz się zastanawiać, jakie wybrać zajęcia w klubie fitness, aby osiągnąć jak najlepsze rezultety.GAB60 to trening, który wymodeluje ramiona, wysmukli uda, wyrzeźbi mięśnie brzucha i spali tkankę tłuszczową. Każdy trening przeznaczony jest na inną partie ciała, na każdych zajęciach wykonujemy ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz ćwiczenia cardio. Systematyczny trening, podzielony na partie ciała, wykonywany niezmiennie przynajmniej przez 4 tygodnie przynosi najlepsze rezultaty. Trening GAB60 to bardzo intensywny ćwiczenia cardio, ćwiczenia modelujące mięśnie brzucha, nóg i ramion. Ćwiczenia wykonujemy z hantlami, sztangami, piłkami, taśmami lub po prostu bez sprzętu.

 

TRENINGI PROZDROWOTNE

JOGA

To system ćwiczeń, który prowadzi do zdrowia, dobrej kondycji, wewnętrznego spokoju i harmonii. Na jodze wykonujemy asany, czyli gimnastyczne pozycje jogi , które wzmacniają, rozciągają i oczyszczają ciało. Wykonujemy znane każdemu z nas ćwiczenia np. skłon do przodu, skręty czy siad rozkroczny, które trzeba było wykonywać od najmłodszych lat na lekcjach wychowania fizycznego. Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Właściwa praktyka prowadzi do wewnętrznej równowagi, ciało sztywne i napięte rozciąga się i rozluźnia, ciało zbyt rozluźnione wzmacnia się. Osoby nerwowe uspokajają się, osoby depresyjne, joga energetyzuje i pobudza.

 

 

PILATES

Pilates to trening całego ciała, w skład którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i treningiem siłowym. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Pilates jest także przeznaczony dla osób, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Zwiększa siłę mięśni niemalże całego ciała, a w szczególności mięśni brzucha, ponieważ właśnie mięśnie tej części ciała są w centrum zainteresowania, a także pleców i pośladków, ponadto pilates wzmacnia mięśnie dna miednicy. Pilates został wymyślony głównie z myślą o osobach, które mają kłopoty z kręgosłupem, wzmacnia mięśnie stabilizujące i podpierające kręgosłup oraz inne mięśnie, dzięki którym pozycja kręgosłupa jest stabilna. Pilates pomaga w korekcji połączeń między kością biodrową a kręgosłupem. Dzięki temu sylwetka jest wyprostowana i osiąga się stabilną postawę. PILATES wyrzeźbi smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku.

 

BODY BALL

 

 

Zajęcia, podczas których pracuje się nad równowagą, kondycją oraz wzmocnieniem całego ciała przy użyciu dużych piłek. Ćwiczenia z piłką są bardzo skuteczne i zarazem niemęczące. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają kręgosłup, pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Body Ball to bardzo przyjemna gimnastyka, która pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego. Zajęcia Body Ball w zależności od stopnia intensywności zalecane są zarówno dla osób lubiących wyzwania, jak i dla ludzi starszych, o słabszej kondycji.

Polecane w szczególności na:

  • ćwiczenie równowagi

  • poprawę kondycji

  • wzmocnienie kręgosłupa oraz całego ciała

  • przywrócenie prawidłowej postawy

  • pozbycie się napięcia mięśniowego

Nasze kluby

          Białogard            

Grunwaldzka 24a 
 
Koszalin  

      Podgórna 11      

532590115  602436153
fiteska@gmail.com